دلتنگی چه حس بدی است...
تنهایی چه حس بدی است
کاش...
پاره ای ابر میشدم
دلم مهربانی می بارید
کاش نگاهم شرار نور میشد
اشتی میدادش
و
که دوست داشتن چه کلام کاملی است
و
من...
چقدر دلم تنگ دوست داشتن است!
Seven Girls...ما را در سایت Seven Girls دنبال میکنید
برچسب: دلتنگی های من,دلتنگی یعنی,دلتنگی های عاشقانه,دلتنگی های آدمی را,دلتنگی ها,دلتنگی بابک جهانبخش,دلتنگی سامی بیگی,دلتنگی عاشقانه,دلتنگی شعر,دلتنگی سعید شایسته, نویسنده: بازدید: 66