دلتنگی...!

خرید بک لینک

دلتنگی چه حس بدی است...

تنهایی چه حس بدی است

کاش...

پاره ای ابر میشدم

دلم مهربانی می بارید

کاش نگاهم شرار نور میشد

اشتی میدادش

و

که دوست داشتن چه کلام کاملی است

و

من...

چقدر دلم تنگ دوست داشتن است!

Seven Girls...

ما را در سایت Seven Girls دنبال می‌کنید

برچسب: دلتنگی های من,دلتنگی یعنی,دلتنگی های عاشقانه,دلتنگی های آدمی را,دلتنگی ها,دلتنگی بابک جهانبخش,دلتنگی سامی بیگی,دلتنگی عاشقانه,دلتنگی شعر,دلتنگی سعید شایسته, نویسنده: بازدید: 66 تاريخ: يکشنبه 21 شهريور 1395 ساعت: 15:52

صفحه بندی