Seven Girls

متن مرتبط با «دلتنگی های من» در سایت Seven Girls نوشته شده است

دلتنگی...!

  • نیلوبلاگ

    دلتنگی چه حس بدی است... تنهایی چه حس بدی است کاش... پاره ای ابر میشدم دلم مهربانی می بارید کاش نگاهم شرار نور میشد اشتی میدادش و که دوست داشتن چه کلام کاملی است و من... چقدر دلم تنگ دوست داشتن است!...

    ادامه مطلب