
قرارنیست دایمی باشه اما دوست ندارم این وبلا که نمادی از دوستی ماهاست بازم راکد باشه... همه بالاخره یه روزی سر میزنیم به جایی که ازش شروع کردیم... شاید اینجا چراغی باشه واسه اینکه راهمون رو گم نکنیم... چهار سال از روزی که نقشه اینجارو باهم کشیدیم و واسش برنامه ریختیم میگذره... الان راه هممون ازهم جدا شده و امیدوارم یادمون نره که از کجا شروع کردیم......
ادامه مطلب